

Opšti uslovi poslovanja
Opšti uslovi poslovanja
Ovim uslovima korištenja uređuju se odnosi između Gosta i Pružatelja usluge, a u odnosu na uslove i način rezervacije, cijene usluga, uslove i načine plaćanja, uslove otkaza rezervacije, te pravila i uslove smještaja.
Uslovi garancije rezervacije
Prilikom prijave, a u svrhu rezervacije odabrane usluge, gost garantuje rezervaciju uplatom u iznosu 100% ponudjene usluge.
Važeća kreditna kartica je potrebna kao garancija i bit će terećena prilikom rezervacije.
Plaćanje se Obavlja prema važećem cjenovniku u konvertibilnim markama.
Vrste cijena i uslovi otkazazivanja rezervacije
Mogućnost besplatnog otkazivanja rezervacije je do 5 dana prije dolaska. Za kasnije otkaze rezervacije The Cozy Chalet – Luxury Cabins će zaračunati puni iznos rezervisane usluge. U slučaju nedolaska bez prethodnog otkaza rezervacije The Cozy Chalet – Luxury Cabins će zaračunati ukupni iznos rezervacije.
Rezervaciju nije moguće izmijeniti ili otkazati. The Cozy Chalet – Luxury Cabins će zaračunati cjelokupni iznos rezervacije odmah pri rezervaciji.
Cijena usluge
Važeća cijena usluge navedena je u ponudi dobivenoj putem dostavljene ponude ili putem drugog medija komunikacije. U slučaju bilo kakvih izmjena ili odstupanja od rezervisanih usluga biti će obračunate redovne cijene. Za usluge koje nisu iskorištene povrat sredstava nije moguć. Sve vrste posebnih usluga koje nisu uključene u cijenu, gost sam plaća i dužan ih je naručiti prilikom izvršenja rezervacije ili na upit na licu mjesta. Cijene u eurima su informativne. Zadržavamo pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervaciju ukoliko je došlo do zloupotrebe rezervacijskog sistema ili je ista napravljena očiglednom greškom korisnika.
Dolazak/Odlazak
Dolazak: od 14:00h – 17:00h
Odlazak: do 11:00h
U slučaju kasnijeg dolaska, potrebno je kontaktirati upravitelja smještaja i dogovoriti termin dolaska.
Boravišna taksa
U cijenu je uračunata boravišna taksa.
Potvrda rezervacije i putni dokumenti
Potvrda rezervacije se vrši nakon prijema uplate po dostavljenoj ponudi, a u visini od 100% iznosa boravka.
Gosti su obvezni posjedovati valjane lične putne dokumente po dolasku i iste predočiti na licu mjesta.
Nevažeći dokumenti koji imaju za posljedicu odustajanje od putovanja, tretiraće se kao ne dolazak i postupit će se kako je definisan u Opštim uslovima poslovanja.
Kategorizacija i opisi objekta
Ponuđeni smještajni i ostali kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji Ministarstva Privrede Unsko sanskog Kantona.
The Cozy Chalet ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju, a koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim medijima informisanja, a koja je dobivena od strane treće osobe.
Smještaj
Prilikom dolaska vrši se upoznavanje sa objektom, pratećim sadržajima i tehnologijom u objektu, kao i pregled objekta na oštećenja. Nadalje, prilikom odlaska vrši se pregled objekta na oštećenja, ukoliko se utvrde odredjena oštećenja ili nedostatci, naknadu za iste i u punom iznosu snosi gost na licu mjesta.
Reklamacije
Prigovor se može uložiti na licu mjesta usmeno na uslugu navedenu u ponudi i koja se pruža od strane The Cozy Chalet – Luxury Cabins. Ukoliko nakon prigovora nije otklonjen nedostatak, gost mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno.
Pisanu reklamaciju gost je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja pismenim putem i dostaviti putem pošte na adresu The Cozy Chalet – Luxury Cabins, Oštrelj bb, 77250 Bosanski Petrovac ili na e-mail: info@thecozychalet.ba
Ukoliko se pismena reklamaciju uloži nakon navedenog roka, ista se neće uzeti u obzir.
The Cozy Chalet – Luxury Cabins je dužan razmotriti i po tom donijeti pismeno rješenje na prigovor.
Dok postupak rješavanja prigovora traje, gost se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe ili lica, arbitraže bilo koje vrste, kao i davanja informacija u medije. Isto tako, u ovom vremenu gost se odriče prava na tužbu.
Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.
Gost i The Cozy Chalet – Luxury Cabins će sporove nastojati razriješiti sporazumno, a u slučaju nemogućnosti sporazumnog rješavanja spora, nadležnan je Općinskog sud u Bihaću.
Mjerodavno pravo će biti lokalno pravo.
Obaveze – The Cozy Chalet – Luxury Cabins
The Cozy Chalet – Luxury Cabins dužan je gostu pružiti sve ugovorene usluge za pojedini aranžman te dati odgovore zbog eventualnog neizvršenja usluga ili dijela usluga.
Sve navedene obaveze iz svojih programa će izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju ‘više’ sile, vremenskih nepogoda ili promijenjenih okolnosti.
U postojanju mogućnosti The Cozy Chalet – Luxury Cabins će u takvim slučajevima ponuditi zamjensko rješenje. The Cozy Chalet – Luxury Cabins nije dužan pružati usluge van ovih Uslova.
Obaveze gosta
Gost je dužan brinuti se da lično ispuni uslove predviđene propisima Bosne i Hercegovine, te da se pridržava kućnog reda i da sarađuje s predstavnikom davatelja usluga.
Gost sam odgovara za štetu koju prouzroči, a posebno za štetu koja je nastala kao posljedica nepoštivanja ugovora i ovih općih uvjeta. Štetu koju je prouzročio, gost će snositi odmah na licu mjesta ili na drugom mjestu određenom od fizičke ili pravne osobe kojoj je štetu nanio.
Završne odredbe
Ovi Opšti uslovi rezervacije smještaja sastavni su dio Ugovora kojeg gost sklapa s The Cozy Chalet – Luxury Cabins. Sva moguća/predviđena odstupanja od ovih Uslova, moraju biti navedena uz tekst ponude. Gost se pismenim, odnosno usmenim putem obavezuje da u cjelosti prihvata ove Uslove rezervacije koje je prethodno pažljivo proučio.